Wintelecom

Тарифи Вінтелеком

Інтернет провайдер "Вінтелеком" пропонує різноманітні тарифні плани, серед яких Ви можете знайти найоптимальніше для Вас пропозицію, в залежності від ваших потреб в пропускної здатності каналу.

Безперечною перевагою нових тарифів є безлімітний доступ в інтернет. Всі запропоновані нижче тарифи явлю кращими в плані співвідношення за швидкістю і вартості. 

 Кожен з Вас може вибрати свій тариф відповідно до своїх можливостей і потреб.


Тарифна лінійка Вінтелеком - безлімітний інтернет з негарантованої швидкістю.

Тарифний план
 Максимальна
швидкість порту
Оплата в місяць
Безлімітний 15
15 Мбіт/сек
80 грн
Безлімітний 30
30 Мбіт/сек
100 грн
Безлімітний 50
50 Мбит/сек
125 грн


 Умови
• Розрахунковий період визначає адміністратор при створенні особового рахунку.
• Абонент попереджає за 3 дні про перехід на інший розрахунковий період. (Вартість зміни розрахункового періоду 10 грн)
• Всі тарифні плани, зазначені в цьому прайсі, працюють протягом 1 розрахункового періоду (1 місяць). По закінченню місяця тарифний план продовжується автоматично і необхідно внести абонентську плату для подальшої роботи інтернету.
• Якщо з якої-небудь причини абонент не планує користуватися інтернетом, необхідно заблокувати рахунок у уникнення нарахування заборгованості. Зробити це можна через програму Ассистент - Меню "Интернет" - "Заблокировать счет", не пізніше ніж за день до розрахункового періоду.
• Перехід на тариф з більшою чи ідентичної абонентською платою здійснюється безкоштовно. Вартість переходу на тариф з меншою абонементної платою на місяць (у порівнянні з поточним тарифом) складає 50 грн.
• Зміна тарифу проводиться не частіше 1 разу на місяць через Assistant.
• Провайдер зобов'язується , у разі припинення надання Послуг з вини Провайдера і не передбаченим пунктом 8.1 договору оферти , провести ремонтні роботи і відновити доступ Абонента до Послуги протягом 72 годин з моменту звернення Абонента в технічну службу Провайдера . Перерахунок за неробочий час робиться якщо термін усунення несправності за календарний місяць перевищив 48 годин. У разі неможливості у вказаний термін усунути причини , за якими доступ до Послуг припинений , Провайдер зобов'язаний сповістити Абонента додатково з зазначенням термінів проведення відновлювальних работ.В окремих випадках за згодою сторін , послуги , що не увійшли до прейскурант , оцінюються за домовленістю. При цьому індивідуальний тарифний план і час відновлення доступу до послуги з вини Провайдера описується в додатковій угоді.
• У тарифах вказана максимальна швидкість по Україні.

 Прохання детально вивчити прайс, і зробити правильний вибір, щоб надалі, уникнути яких або непорозумінь.



Завантажити

Опитування